Sabtu, 27 Disember 2008

al-kisah...

pagi tadi..dengan penuh semangatnye..aku bersiap2 la nak g kenduri..
perjalanan dari rumah ke destinasi dalam 40 minit..sesampainye aku di rumah kenduri..dengan gaya cunnya..aku pn berjalan masuk ke khemah yang memang menanti-nantikan aku..haha,tiba-tiba..kakiku terasa ringan terangkat keatas...then aku terasa..seolah lantai bergelombang teralas di kakiku..satu dan satu lagi...arghhhhh,dalam hati aku menjerit...kasutkuuuuu...xpernah2 terjadi,aku terkaku sekejap..mencari semangat untuk meneruskaln langkah yang cuma lagi 2 ke 3 langkah ke tempat yang bley aku duduk..aku tunduk,angkat kasutku..dan berjalan terus beralaskan stokin ku..tanpa menoleh ke siapa2 pn..nasib,keadaan terkawal.hahaha..mungkin ada yang perasan..tapi naluriku mengatakan yang xde siapa pn yang tau..huh,lemah smgt..mood nk mkn pn hilang..aku duduk je,tggu family ku selesai menjamu selera..sementara seleraku..terbantut!...abah dari jauh terlihatkan aku..sangkaan awalnya,aku nak 'berdiet'...hahaha..kalau diet,awal2 lagi aku x datang..
then,lepas 2...bile aku msk kereta je..semua gelakkan aku..
ruginya,kasut tu..aku tinggalkan jee bawah kerusi..kalau x,boleh buat bahan sejarah kat muzium aku..actly,kasut tu bru 2 kali aku pakai...xpela..bukan rezekiku..sungguh..tersangat2 kelakar..tiap kali aku igt,btl2 ase nk gelak..xpn..sekadar senyum kambing...:D

Tiada ulasan: