Rabu, 31 Disember 2008


aku bersama teman2 di majlis perkahwinan kakak kawanku..eytea..
actly..kitorang xselalu jumpa,huhu..masing2 ad komitmen snd..

atas permintaan..
aku menambah coretan..(kalau x mc deeya bakal boikot aku..adeh)
nak ku story kan al kisah teman2 aku nih...kami dari skool men y same smpi SPM.. yang berjubah bunga2 pink 2 la mc deeya..orgnye cool aje..smtime boleh than gak r gile2 dye..hik3..bile ko nk blk..bley spend time same2..jalan2..huk3..mc deeya nih..ade bisnes dobi..so..meh lew rame2 anto dobi kt dye.. hak3
then sebelahnye..kecik2 je orgnye..huhu..cute,skank nk jd nurse..siap la korang..dye bley cucuk org..(cucuk ap eh..grrr)..n then sebelahnye lagi..eytea..kwn gado2..kutuk2 org..time sek2 ri 2..gelak same2..orgnye,sweet..dye da kurus..kalah aqu..xbley jd nih..skank nie wt degree kt utm skudai..but now praktikal kt pej bapak dye..he he..felcra..yang comei kt dpn dye 2..anak sdare dye la..the last..aku la..ha ha..xnk komen..xnk komen.. la..la..la
ok la...mc deeya,pasni ko xde sbb nk boikot ak yerr...

Tiada ulasan: