Sabtu, 27 Disember 2008

cari saiz ape?

agak lama aku menyepi..bukan x mahu mencoret lagi,cuma keutamaan buat aku memilih untuk merehatkan diri dari merapu di blog ku yang comel ini..banyak yang telah berlaku dalam kehidupan harianku..
2 hari lepas,aku join karnival di tempatku..aku bukak tapak,promosikan produk keluaran family ku..t-shirt MUSLIMAH..x sangka,sambutan sangat2 panas..banyak sangat ragam manusia yang aku jumpa,dari pagi sampai la malam..kerenah yang kadang2 geram jugak asenye..tapi kt dalam laa..xkn aku luahkan..hahaha,kene tukar tajuk la g2..tapi,aku puas hati..pengalaman yang buat aku sedar tentang banyak perkara..bermula seawal jam 8:30am sehingga lewat tengah malam..aku adalah orang yang paling penting..seharian di tapak kami..sampai lupa nak makan..terasa perut terisi je..actly,xmkn apa2 pn dr pg smp la ptg..bila perut dah mula bagi signal,baru la teringat..sibuk tahap xsempat nak toleh kiri kanan..melihat2 jiran tetangga yang ade..hehe,sampai la malam..bila sumenye nampak okey jee..aku pn xlepas peluang meninjau-ninjau..walaupun kaki aku nie dah kejang hampir ke frasa no. 4..macam 2 laa...hahaha..feelling,ase best sgt..smp kan..bila jwb call kwn mlm 2..boleh tersasul baik punyer.."nak cari saiz ape?"..hahaha,nasib baik dia xperasan..lepas 2 ap lagi..tido laaa..esoknya,pengsan..tido mcm org yang xtdo setahun..kul 3:00pm bru la bgn..subuh bgn laa..then tdo blk..rase2nye..kalau ada smthing yang mcm 2..aku nk giiiiiiii...hehehe..best!

Tiada ulasan: